Kalastus-verkkokauppa

Ostoskori on tyhjä

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

FAQ - usein kysyttyjä kysymyksiä


Tuotteet, ostaminen ja maksaminen
Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Onko verkkokaupassa "1-click shopping" - mahdollisuutta? Eli toimintoa, jossa kirjautuneena asiakkaana voi ostoskorista yhdellä klikkauksella viedä ostotapahtuman loppuun.
Miksi kirjautumisen jälkeen ostoskoriini ilmestyy tuotteita, joita en ole sinne nyt lisännyt?
Miten voin kirjoittaa tuotearvostelun?
Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Onko Paypal tulossa maksutapoihin?
Miten muistilista toimii?


Toimitukset
Mikä on normaali toimitusaika?
Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Miksi toimitustavoissa ei ole kirjetoimitusta?
Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni - onko se mahdollista?


Omat tiedot
Unohdin salasanani - miten saan sen takaisin?
 

 

Tuotteet, ostaminen ja maksaminen 



Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?

Kyllä voi. Ostoskoria seuraavassa vaiheessa valitaan reitti: joko kirjaudutaan sisään tai jatketaan ilman kirjautumista. Ostoskoria seuraavalla sivulla voi myös rekisteröityä tilaajatietojen lomassa. Suosittelemme rekisteröitymistä, se tuo sinulle monia etuja. Verkkokaupassamme rekisteröitymistä kutsutaan Happya Angler Klubiin liittymiseksi. Happya Angler Klubista voit lukea lisää täältä »


Onko verkkokaupassa "1-click shopping" - mahdollisuutta? Eli toimintoa, jossa kirjautuneena asiakkaana voi ostoskorista yhdellä klikkauksella viedä ostotapahtuman loppuun.

Ei ole, siihen on syynä mm. maksutapahtuma:

* Laskulla / osissa maksettaessa pitää mm. syöttää henkilötunnus ja valita lasku / osissa maksaminen sekä kk-erien määrä. Happya Angler -verkkokauppa ei tallenna asiakkaiden henkilötunnuksia joten sen vuoksi laskulla / osissa maksamista ei voi viedä yhdellä klikkauksella läpi.

* Luottokorttimaksaminen, syy on sama:
Happy Angler -verkkokauppa ei tallenna asiakkaiden luottokorttinumeroita ja sen vuoksi myöskään luottokorttimaksua ei voi vielä läpi yhdellä klikkauksella.


Miksi kirjautumisen jälkeen ostoskoriini ilmestyy tuotteita, joita en ole sinne nyt lisännyt?

Kirjautuneella asiakkaalla ostoskori säilyy seuraavaankin kirjautumiskertaan. Eli jos olet sisään kirjautuneena ja lisäät ostoskoriisi tuotteita ne, säilyvät siellä niin kauan kunnes ostat ne tai poistat ne ostoskorista. Jos jätät tuotteet ostoskoriin ja kirjaudut ulos, seuraavalla kirjautumiskerralla tuotteet ovat ostoskorissa valmiina. Kirjautunut asiakas voi siis käyttää ostoskoria myös eräänlaisena muistilistana.



Miten voin kirjoittaa tuotearvostelun?

Tuotesivulla on sivun yläosassa sekä tuotetietojen alaosassa linkki/painike "Kirjoita arvostelu". Ko. linkistä/painikkeesta pääset arvostelulomakkeeseen. Mikäli et ole kirjautuneena, järjestelmä pyytää kirjautumaan sisään ja ohjaa sen jälkeen tuotteen arvostelulomakkeelle.



Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?

Happya Angler käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Mahdollisuuksia on monia.
Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.


Onko Paypal tulossa maksutapoihin?

Paypal on kehityssuunnitelmissamme, käyttöönottoajankohtaa emme valitettavasti vielä osaa sanoa.


Miten muistilista toimii? Yritin klikata tuotetta muistilistalle, mutta linkki johti kirjautumissivulle.

Koska varsinainen muistilista on asiakkaan omilla sivuilla, sen käyttö edellyttää sisäänkirjautumista (=Happya Angler Klubin jäsenyyttä). Kirjauduttuasi sisään ja klikattuasi tuotteita muistilistalle, näet muistilistasi Omat sivut -osion Muistilistat-kohdassa. Happya Angler Klubiin liittyminen on ilmaista, lue lisää Klubista täältä »





Sivun yläreunaan »



Toimitukset

 


Mikä on normaali toimitusaika?

Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.


Mistä näen tuotteen saatavuuden?

Saatavuus on ilmoitettu tuotesivulla. Mikäli tuote on "toimitustuote", toimitusaika on normaalia toimitusaikaa (2-5 arkipäivää) hieman pidempi. Toimitusaika on tällöin arvioitu tuotesivulla.
(toimitustuote = tuotetta ei pidetä normaalisti varaston hyllyssä vaan niitä tilataan menekin mukaan).


Miksi toimitustavoissa ei ole kirjetoimitusta?

Emme käytä kirjetoimitusta, koska kirjetoimitukselle ei saa tilauksen seurantaa (Postin JJFI-koodia tai Matkahuollon seurantakoodia). Haluamme varmistaa asiakkaillemme mahdollisuuden seurata tilaustensa etenemistä.


• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?

Kyllä voi. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot -sivulla valitaan tilauksen vastaanottaja. Kun rastitat kohdan "Tilauksen vastaanottaja on eri kuin tilaaja...", voit antaa toisen toimitusosoitteen (esim. työpaikka) tai kokonaan toisen vastaanottajan.
Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa. Ks. seuraava kohta.


• Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni - onko se mahdollista?

Kyllä. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot voit valita Toimitustapa-kohdasta noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon - riippumatta siitä mikä on tilaajan tai tilauksen vastaanottajan oma osoite.
Kun klikkaat "Valitse mikä tahansa Postin tai Matkahuollon noutopiste...", järjestelmä ehdottaa oletuksena tilaajan vastaanottajien lähimpiä noutopisteitä. Näiden alapuolella olevalla hakutoiminnolla voi itse hakea osoitteen, postinumeron tai postitoimipaikan perusteella noutopisteitä mistä tahansa Suomessa. Rastittamalla haluamasi toimipisteen, tilaus toimitetaan noudettavaksi ko. paikasta.



Sivun yläreunaan »

 

Omat tiedot

 


Unohdin salasanani - miten saan sen takaisin?

Uuden salasanan saa kirjautumissivulta (myös ostotapahtuman aikana kirjautumiskohdasta) klikkaamalla linkkiä "Unohtuiko salasana?" ja seuraa ohjeita. Kirjautumissivulle pääset tästä » 



Happy angler Klubi


  Onko minulla pakko olla sähköpostiosoite, jotta voin liittyä Happy Angler Klubiin?

Sähköposti on pakollinen tieto Happy Angler Klubiin liittymisessä. Happy Angler Klubi perustuu klubiviestintään ja liittyessäsi klubiin tulet saamaan klubiviestintää pääsääntöisesti sähköpostiisi sekä satunnaisesti tekstiviestillä.

En muista salasanaani, kuinka saan uuden?

Voit tilata uuden salasanan rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen ”Unohditko salasanasi?” toiminnolla tästä >>

En pääse kirjautumaan sisään Happy Angler  –Omiin sivuihin?

Tarkista sähköpostiosoitteesi ja salasanasi oikeinkirjoitus. Tarkista myös, että kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella, jonka syötit liittymislomakkeelle. Jos et ole varma salasanastasi voit tilata uuden ”Unohditko salasanasi?” toiminnolla tästä »


Voinko peruuttaa klubiviestit?

Happy Angler Klubin klubiviestintä on olennainen osa Happy Angler Klubin toimintaa ja tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostitse ja toisinaan myös matkapuhelimeen. Happy Angler Klubilaisena tulet saamaan säännöllisesti etuja, vinkkejä ja kalastustietoa sisältävän klubitiedotteen sähköpostitse. Klubitiedote on jäsenviestintää ja –tiedotusta, siksi klubin jäsen ei voi peruuttaa sen vastaanottamista muutoin kuin päättämällä klubin jäsenyyden. Voit milloin tahansa peruuttaa jäsenyytesi, mutta silloin menetät klubiedut.

Haluan päivittää klubitietojani, miten tämä onnistuu?

Voit tarkastella ja muokata tietojasi kirjautumalla sisään rekisteröimälläsi sähköpostiosoitteella ja salasanalla Omiin sivuihin täällä >>



Sivun yläreunaan »
 

 

footer_content_ha

Käytämme sivustolla evästeitä palvellaksemme sinua paremmin. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.
Selvä Lisätietoja